2009. október 19., hétfő

Cikk-Cakk

Név: Cikk-Cakk
Nem: nőstény
Született: 2009. 05. 01.

Virtuális örökbefogadás:
Jelenlegi támogatója: Bűvössárkány

2009. 05. 01-én született nőstény cica, aki nyílt töréssel került állatotthonunk egyik állatorvosához. A gazdái nem tudták,bár nem is akarták megműttetni, csak altatásra vitték be. Megműttettük, de sajnos, jobb hátsó lábát és farkincáját már így sem tudták megmenteni. A helyzethez képest jól van.

A Noé Állatmenhelynél kétszer jártam macskás társaság keretein belül, jótékonysági céllal. Átadtuk a vitt adományokat, és miután bemutatták nekünk az állatotthont, a minimenhelyet - ahová az Illatosról mentett állatok kerülnek -, kutyákat sétáltathattunk.
A lehetőségekhez képest szuper helyen vannak, nagyon lelkiismeretes, elkötelezett gondozókkal és ellátással, természetesen a semmiből ők sem tudnak gazdálkodni - vannak rendszeres támogatóik, rendezvényeket tartanak stb., és igazán le a kalappal a sok önzetlen, önkéntes segítő előtt is, akik rendszeresen áldoznak szabadidejükből nem is keveset az otthon segítésére.
Az adó-1%-omat évek óta nekik adom - és társaságunkból még jó néhányan.
Évek óta viszonylag rendszeresen figyelem a honlapjukat, s így találtam rá a virtuális támogatás lehetőségére. Azonnal nagyszerűnek találtam az alkalmat, csupán a rengeteg kutya, cica és egyéb állat közül választani kellett, így az első hét azzal telt, hogy szerény lehetőségeimhez képest megpróbáljam kiválasztani a támogatottamat.
Október 9-én fogadtam virtuálisan örökbe Cikk-Cakkot, azonnal kaptam is egy részletes, pontokba foglalt szerződést - már ez is örömmel töltött el. Este átutaltam a pénzt, és múlt héten már izgatottan vártam, míg helyére kerülnek a dolgok...
Tegnap, vasárnap este kaptam az e-mailt a Noétól, és nem szeretném, ha dicsekvésnek hatna, de annyira jólesett, hogy elbőgtem magam örömömben - tehát hogy Cikk-Cakk cica virtuális támogatója lehetek néhány napig. Szerintem nagyon jó dolog ez a fajta támogatás, ha az ember személyesen nem tud segíteni, újabb állatot befogadni stb. - így is támogathat. Hisz tudjuk, minden forintra szükségük van. Közben az ember kap is érte valamit: hiszen láthatja a honlapon a kiválasztott állatka mellett, hogy most ő a virtuális támogatója - nem hiszem, hogy ez bárkinek is ne esne jól.:) Tudom, hogy csepp a tengerben, de mégis sokat jelent nekem is.
Két barátom tudta még a szerződés előtt, mire készülök. Mikor elküldtem nekik a szerződést Cikkcakk fotóival kísérve, mindketten egymástól függetlenül azt mondták, hogy azért választhattam épp őt, mert hasonlít Haramiára...:)
Van is benne valami, tényleg hasonlít - színeiben és az arca... egyem a szívét, gyönyörű! De azért is, mert ő... testileg sajnos, fogyatékos, emiatt költségesebb is az ellátása, mint az egészséges állatkáké. De ettől függetlenül ha tehetném, mindenkit támogatnék... s ha tehetem, egészen biztos, hogy nem is utoljára tettem ilyet.

(A képek a Noé honlapjáról mentettek.)

3 megjegyzés:

  1. Tündéri ez a koboldképű kék cica!! Nagyon jó, szerető gazdit kívánok neki!

    VálaszTörlés
  2. Nagy öröm olvasni ilyesmit! A Noésok munkáját én is nagyon sokra tartom, fantasztikusan sokat tesznek ezekért a szerencsétlen, kidobott, sérült állatokért. A virtuális örökbefogadást én is jó ötletnek tartom, amit tettél - követendőnek!

    Szia!
    meoindil

    VálaszTörlés
  3. Szia, Flami! Szerintem is dönölű...:) és én is azt kívánom neki...

    Szia, Meoi! Egyetértek én is, minden segítség elkél és sok kicsi sokra megy.:)

    Köszönöm mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés