2010. február 3., szerda

Cicafekvőke


A tegnapi bejegyzéshez tartozik: azóta megtudtam, hogy nem a múltkori beküldésemet vették újra a sorsolandó nyeremények közé, hanem Flami ajándékozott meg a nevemben a beküldéssel. Ugyanis az ő cicái rendes makkák, és imádják a Gourmet-et. Az én cicáim meg előnyben részesítik a Félixet, Premiert és Shebát, valamint a DM-tálkásak egy részét.
Nálunk a Gourmet amúgy kicsi is, hogy egy 75-80 g-os májkrémes doboznyi kaját osszak ketté a macskáknak, még néha a 100 g-osból sem jut pl. Haramiának, mert mire feltápászkodik, Hony rég befalta. Flami két makkája részére viszont garmadával veszi ezeket, úgyhogy gondolt egyet, és beküldött az én nevemben is - tehát így aztán kedvezett a sors, és mi is kaptunk egy fekvőkét.
Milyen önzetlen, kedves és jószívű emberkék is vannak!:))
Köszönöm, Flami! Igazán szuper meglepetés volt!
Hazaérve Haramia bóbiskolt benne, mikor kajáltam, akkor pedig Honesty élvezte a dolgot.
Hozzátartozik a tegnap óta, hogy Haramia most éjszaka nem produkált zajokat, nem kellett éjféli lefekvésnél még egy órát szenvedni az elalvással, mert Haramia rendetlenkedik... ugyanis Haramia kint aludt a "függőágyban". Így hagyta Honyt is aludni a fejemnél, és ezáltal én is nyugton alhattam. Remélem, ez a jó szokás továbbra is fennmarad!

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon kedves volt Flamitól!
    Remélhetőleg Haramia is megtartja jó szokásnak az éjszakai pihenést! :)

    VálaszTörlés
  2. Mi tagadás, nem lenne hátrány.:)

    VálaszTörlés