2010. február 2., kedd

Cicás meglepi

Még pénteken jött egy értesítő postai küldeményről.
Aznap már nem tudtam felvenni. Nálunk szombaton nincs posta, hétfőn Szilvi-nap van, így leghamarabb ma tudtam érte menni.

Hiába törtem a fejem, az értesítőn levő jelzésekből meg nem tudtam állapítani, mi lehet ez és honnan jött, csak azt, hogy nem kell érte fizetni és hogy "csomag"!
Úristen, mondom. Lázasan próbáltam visszaemlékezni, van-e még antológiaféléből tiszteletpéldány-hátralékom, de szerintem nincs. Rendeltem-e valamit? - szerintem nem. Szóval meg nem tudtam fejteni, hogy mi az és honnan.

Ma kiderült, hogy kaptam egy radiátorra szerelhető macskafekvőhelyet. Ezen teljesen "kiakadtam", mert tudomásom szerint én most ebben a játékban nem is vettem részt. Küldtem már be vagy kétszer a Gourmetnek cuccokat (konzervekről vonalkódokat), de az legalább egy éve volt szerintem. Mióta hallom pár hónapja egy csomó embertől ezt az ilyen-olyan jutalmakat, hogy kanapé, fekvőke, etető, ez-az, én úgy gondoltam, nekem ehhez semmi közöm, én ehhez már nem küldtem semmit. Lényeg, hogy valószínű, hozzátehették az előző beküldéseket is, mert mégiscsak kijött nekem egy radiátorra szerelhető fekvőke, amihez szívből granuláltak, kifejezve reményüket, hogy továbbra is aktív vásárlójuk leszek...
A gond, hogy nálunk nincs szabad gladiátor. A konyhai előtt egy kétszemélyes pad vagy mifene van, a szobai előtt pedig a vasalódeszka, ami azért van folyamatosan kinyitva, mert a cicáknak az is kedvenc pihizőhelyük és ráférnek néha anélkül is mind a ketten, hogy egymáshoz kelljen érniük. Az én macskáim ugyanis nem szeretnek egymáshoz bújva, egymáshoz érve aludni... (A Dani szobájában meg nem tanyázhatnak tartósan cicák az asztmája miatt.)
És ezeket az "akadályokat" már nincs hova elhúzni bútorraktár jellegű lakásomban... úgyhogy ideiglenesen a konyhai pad támlájára tettem, majd kitalálok valamit...
Első 5 percben belement Haramia, rögtön otthon érezte magát benne, nem sokkal utána pedig Hony is kipróbálta, miután mindent elkövetett, hogy Haramia menjen már ki belőle...

Mindenesetre ki ne örülne a meglepetéseknek - nyilván én is örültem. Remélem, a cicáknál is beválik.


























5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fekvőkéhez! Legyen sok örömük benne a cicáknak!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jól sikerült a meglepetés és a cicáknak is tetszik az új fekhely.:-))))) Mindegy az, hogy hová függesztjük fel.;-))

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy Haram'ja, alias Hermelin csak egy ilyen pihepuha fekhelyre vágyott és ezt kívánta a tudomásodra hozni az eddigi éjszakai tevékenységével.:)))

    VálaszTörlés
  4. Meoi, tényleg jól sikerült meglepi!:) Én is remélem.:)

    VálaszTörlés
  5. Flami, igen, lehetséges, hiszen ki ismerheti ki a mackák lelkivilágát?:) Remélem, továbbra is tartja majd a jó szokását, illetve, hogy egyáltalán szokás lesz az éjszakai nyugodalom a hermelinnek.:)
    Köszönöm még egyszer, jól sikerült meglepi lett!:)

    VálaszTörlés