2010. augusztus 29., vasárnap

Kaktuszok


...És ha augusztus 20., akkor természetesen kaktuszkiállítás és -vásár a Kölcseyben!
Az idén is hatalmas tömeg tolongott a millió, de legalábbis több ezernek tűnő, ízlésesen elrendezett kaktuszok környékén. Mindketten óriási vehemenciával és folyamatosan fotóztunk. Szünet nélkül, fel sem nézve, lépésben araszoltunk és katt, katt, katt... nem csoda, hogy több száz fotót fényképeztünk csak itt ketten.


A mérleg egyébként a nap végén: nekem 800-valamennyi, páromnak is 600-valamennyi körül lett a készült fotó mennyisége, amelyekből nyilván - miután napokon keresztül csak feldolgoztam - több sikertelen is könyörtelenül a kukában kötött ki, de rengeteg - nagy részük - megmaradt. Így 6 képtárat tudtam csinálni az aznapi fotókból, témák szerint csoportosítva. (Természetesen pároméit is felraktam.)


Életem folyamán sok-sok kaktuszkiállítást láttam már, de azért újra és újra találok olyat, amilyet szerintem még nem láttam, vagy amelyik hihetetlenül különleges, vagy lélegzetelállítóan szépséges. És látnivaló volt az is, hogy a standoknál, ahol az árusítás folyt (ott nem fotóztunk), elég sokan nyüzsögtek... szóval, sok a kaktuszbolond.:))




















































































































































2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű sokféleséggel voltak itt a kaktuszok. Mindig elcsodálkozom mennyi teljesen eltérő fajtájuk van!
    Tetszett a Közép-Amerika térkép is, ami az fajták elterjedését mutatta.

    VálaszTörlés
  2. Jó dolog, hogy már évtizedekkel ezelőtt kitalálták és meg is szervezik mindig a kaktuszkiállítást, mint a virágkarnevál egyik kísérőrendezvényét a sok közül.

    VálaszTörlés