2011. február 13., vasárnap

Könyvcserék ajándékba

Könyveket cseréltünk költőtársaimmal. (Persze nem ez volt az első eset, és annak idején meg is írtam, amikor B. Irén megjelent elbeszélésgyűjteményét felajánlotta az enyémért cserébe, melyet örömmel fogadtam.)
Még a múlt hónapban zajlott, ám mivel még nem említettem, most mégiscsak írok róla.
Írói nevükön Vörös liliom (Dana) és Szomorúfűz (Gitka), kikkel több helyen is volt/van szerencsénk együtt, egy időben verselgetni, egy időben megjelenni, valamint magánban is meg-megkeressük egymást - küldték nekem könyveiket, s én nekik a sajátom. Nagyon örültem nekik, s ők is az enyémnek... jó, hogy itt vannak több éves időtöltéseink eredményei, gyümölcsei, melyek itt-ott már találkoztak...
Réges-rég helyet kaptak verses topikomban, és az én szüleményeimet is már évekkel ezelőtt, egyszer csak váratlanul felfedeztem csodaszép blogjaikban, hiszen időnként egymás mellett szerepeltünk irodalmi fórumokon  - tulajdonképpen így kezdődött személyes kapcsolatom velük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése