2013. szeptember 5., csütörtök

Bezzeg... -- kihívás

Bezzeg az én időmben

Ezt a kihívást The_girl_on_fire indította, én az 50. résztvevő voltam.


Sziasztok!
Nagyon szeretem Fehér Klára: Bezzeg az én időmben c. könyvét. Évek óta az egyik kedvenc könyvem, mióta még általánosban a kezembe akadt. Rengetegszer olvastam már, és tudom, hogy még nagyon sokszor el is fogom. És ha egyszer lányom lesz, biztos, hogy a kezébe fogom adni, mert ez egy végtelenül kedves, aranyos és sajnos, szomorú könyv. De mindenképpen megéri elolvasni.
Szóval, amit szeretnék: olvassátok el, nem lényeges, hogy mikor, hányszor. Kérek szépen egy olvasási és egy értékelési linket is.
Mindenkinek jó olvasást :)

Mivel mindegy volt, mikori olvasás, hoztam az én tinikorimat.:) Igaz, hogy nekem is nagy kedvencem volt és sokszor olvastam; de én akárhányszor olvasok is egy könyvet, csak egyszer, az elsőt vezetem be az olvasott könyvtáramba.
Jött a plecsni is (42.):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése