2013. szeptember 2., hétfő

Kávézós kihívás

Kávézás regényekben

címmel indított kihívást zanni, eddig 99 résztvevővel.



Kávékedvelők, figyelem! :)
Olvassunk olyan regényeket, amikben szó esik a kávézásról, valamelyik szereplő sokat kávézik!

Két olvasási linket kérek, és hogy melyik szereplő kávézott, vagy hogyan esett szó kávézásról.
Polc a könyveknek: (link)
Polc az idézeteknek: (link)


*

1. Danielle Steel: Hosszú az út hazáig
(olvasás linkje)
A könyv főszereplője, Gabriella egy időben kávézóban dolgozik mint felszolgáló. Így többször is szóba kerül a kávézás.
Pl. „Az öregek rétest, szilvás lepényt rendeltek, hozzá kávét, rengeteg tejszínhabbal, és bőséges borravalót adtak.”

2. J. A. Redmerski: A soha határa
(olvasás linkje)
Akiről szó van: Camryn Bennett, a könyv női főszereplője, azután, hogy csalódik barátnőjében:
"Nem kerestem őket többé. Messze elkerültem a kedvenc kávézónkat, és inkább a legközelebbi sarki boltban kapható löttyöt ittam. A hosszabbik utat választottam, amikor állásinterjúra mentem a Dillardhoz, így nem kellett elhaladnom Natalie lakása előtt.
Megkaptam az állást, menedzser-asszisztens lettem az áruházban, nagyrészt anyámnak köszönhetően, aki a személyzeti vezető, Mrs. Phillips kedves barátnője. De ez pont annyira dob csak fel, mint a pocsék kávé, amit inni kényszerülök."


A könyveket és az idézeteket felteszem a polcokra.


*

Teljesítés, zöldülés, plecsni (31.):

2 megjegyzés:

  1. Nahát! Ilyesmi eszembe sem jutott volna! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, van itt mindenféle! Ennél főleg az idézetkeresés volt a nehéz, mert amúgy valljuk be, alig van normál regény, amiben ne kávéznának. De ugye, azt utólag meg kell keresni és kiírni...

    VálaszTörlés