2013. szeptember 2., hétfő

Sááárkányos kihívás

Magyarok sárkányai

című kihívást indított FFG, eddig 137 résztvevővel.



Pöfivonat és Katamano ihlették e kihívást, melynek lényege: gyűjtsük össze a magyarok sárkányait!
Keressünk tehát olyan könyveket, amikben vannak sárkányok, felbukkannak, röpködnek, tüzet okádnak vagy vadkörtét szednek, és magyar írók alkották őket.
Mindegy, hogy a könyvet mikor olvastad, a lényeg, hogy magyar írótól származzon és bukkanjon fel benne sárkány (és általad olvasott legyen).
A teljesítéshez elég 1 sárkányos könyv is (polcra rakása, értékelés írása, minden számít :)).
Gyűjtsük össze a magyar sárkányokat, és mutassuk meg, hogy igenis, léteznek!
Sárkányok polca: (link)

UPDATE: Mivel a polc frissülését nem látom (mivel nem az enyém), az olvasások linkje/értékelés linkjének beküldésére zöldítek, és ha még nincs fent az adott könyv a polcon, örülnék, ha feltennétek, önkéntesen gyarapítva a listát :) Köszönöm! :)


*

Garth Hackman: Sárkányfalu gyermekei c. könyvének olvasáslinkjével és értékeléslinkjével jelentkeztem, miután "kinyomoztam", hogy a szerző tulajdonképpen magyar.

Teljesítés, zöldülés és egy gyönyörű Süsü sárkány-plecsni (32.) érkezett.:)

2 megjegyzés:

  1. De jó ötlet! Én szeretem a sárkányokat, és könyveket is olvastam amiben szerepelnek, de most hirtelen nem jutna eszembe olyan, aminek a szerzője magyar.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, először én is nagy sajnálkozva mellőztem ezt a kihívást, míg eszembe jutott, hogy olyan sokan választanak angol írói álnevet, hogy hátha ez a jóember is az. És az.:) Így mázlim volt ezzel a tavaly olvasott könyvvel, de örömmel ragadtam meg az alkalmat. Ezt a könyvet egyébként azt hiszem, Te is megkaptad tőlem...

    VálaszTörlés