2013. október 23., szerda

Apából is csak egy van -- kihívás

Apából is csak egy van
Claire91 indította ezt a kihívást, 105. résztvevő voltam benne.


Sziasztok!
Épp nézegettem a teljesített kihívásaimat, amikor is találkoztam egy anyukás kihívással. Így gondoltam egyet, keresgéltem apás kihívásokat is, de nem leltem egyet sem.
Hát hogy lehet ez?!
Segítsetek nekem apás könyveket összegyűjteni. Az olvasások időpontja nem számít!
A lényeg az, hogy hozzatok nekem két olvasási linket olyan könyvekről, amikben az apa fontos szerepet játszik. Nagyon sok sztorit ismerünk, ami a csodálatos anya-lánya kapcsolatról szól, de működik ez apukákkal is!
Ha megvolt a két olvasás, hozzászólásban kérem a két linket, és tegyétek fel a polcra a könyveket! A két linket egyben kérem, hogy ne kelljen vadásznom és ne legyenek félreértések!
A polc: (link)

A következőket vittem:
     Danielle Steel: Apu
     Danielle Steel: A kettes lakosztály

Ezáltal megkaptam a 88. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése