2013. október 4., péntek

Hosszú nevű szerzők kihívása

Olvassunk "hosszú" nevű szerzőktől!
Ez a címe Sziszandria kihívásának, 337.-ként vettem részt benne.



Sziasztok!
A kihívás lényege röviden: olvassunk olyan szerző(k)től, akinek a teljes neve három részből áll, pl.: Louisa May Alcott. De lehet olyan is, akinek rövidítve van a neve, pl.: P. G. Wodehouse.
Az nem számít, hogy két vezetéknév és egy keresztnév, vagy épp fordítva. De arra figyeljetek, hogy a doktori cím nem számít bele.
Minimum egy könyvet kérek, csak olvasási linkkel, persze jöhetnek értékelések is, de nem kötelező.:)
Az olvasásokat 2012. júniustól fogadom el.
Szeretettel várok mindenkit, és gyűjtsünk össze jó pár hosszú nevű szerzőt!:)
Elkészítettem a kihívás polcát, ahova felpakoltam az eddig olvasott könyveket, ezután, aki hoz könyvet, nyugodtan felpakolhatja rá. (link)


Az egy helyett hármat hoztam:
    Annie M. G. Schmidt: Macskák társasága
    C. D. Payne: Leláncolt ifjúság
    P. C. Cast--Kristin Cast: Megkísértve


Megkaptam a 76. plecsnit:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése