2013. november 30., szombat

Éjszaka háza kihívás

Egy újabb kihívás P. C. Cast -- Kristin Cast: Éjszaka Háza! sorozat témájában, melyet
Dombi_Petra indított; 33.-ként vettem részt rajta.


Olvassunk Éjszaka Házát!
Elég egy könyv elolvasása is a sorozatból!
(Van még egy ÉH-s kihívás, de ott minden könyvet el kell olvasni.)
~ A zöldítések és hasonlók lehet lassan mennek majd – kivéve a szünetek, hétvégék alól –, mert kollégista vagyok. :)
Amit tenned kell:
* Részt veszek gomb megnyomása.
* Legalább egy könyv elolvasása (régebbi olvasást is elfogadok).
* Ennek olvasási linkje.
* Kedvenc szereplőd leírása hozzászólásban (ha gondolod, odaírhatod azt is, hogy miért).
Ezek után megy a zöld!


Az általam utolsóként olvasott 8. kötettel vettem részt, tehát az Ébredést vittem.
Stevie Rae és Rephaim kapcsolatára tértem ki pár mondatban, mint legszimpatikusabb elemre.
Hamarosan érkezett a 121. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése