2013. november 26., kedd

Fehér kihívás

Fehér, mint a hó!
Ez a címe Seabois kihívásának, melyen a 140. résztvevő voltam.


„Az észlelés a nézőponton múlik, nem csak azon, amit látsz. A fehér fényben benne van a szivárvány minden színe, de nem látod, hacsak nem változtatsz azon, ahogyan nézed.”
Szeretem a fehér színt, szerintem megnyugtató, és nem utolsósorban nagyon jól néznek ki könyvborítóként is! Így jött az ötlet, hogy csinálok egy kihívást, ahol nekik szentelhetjük az időnket!:)
Mit kell tenned? Kövesd a következőket:
– Nyomd meg a részt veszek gombot.
– Olvass el minimum 2 könyvet, aminek a borítója fehér (fehér alap legyen, azon viszont lehet más színű minta is!)
– Olvasási és értékelési linket kérnék.
– Olvasásokat 2012 decemberétől fogadom el!
– A könyveket tegyétek fel a polcra is!! (Mindenképpen azt a borítós könyvet tegyétek fel, amelyiket olvastatok!) Jó olvasást! :)
A kihívás polca: (link)

A következőket vittem:
     Charlaine Harris: Véres csapda
     Charlaine Harris: Véres leszámolás

A 116. plecsnit kaptam meg érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése