2013. november 13., szerda

Gyerekek a borítón -- kihívás

Gyerekek a borítón
címmel indított kihívást t_kmaria, 124. résztvevő voltam.


Van már egy Férfiak a borítón kihívásom, és van Nők a borítón nevű kihívás is.
Szerintem ne maradjanak ki a gyerekek sem. Nem találtam ilyen kihívást, ha mégis van, kérlek, jelezzétek felém.
A kihívás teljesítéséhez szükséges:
– megnyomni a részt veszek gombot,
– három könyv elolvasása, melyek amin gyerek(ek) szerepel(nek),
– a három olvasási link (TELJES DÁTUMOS!),
Ezek után kapod is a zöldet. Az olvasásokat 2012. augusztus 1-jétől fogadom el. Értékelést nem kérek, a borító számít és az olvasás. Egyvalamit kérnék; ha lehet, minél több könyvet hozzatok! Nem baj, ha szerepel a polcon és éppen azt olvastad, de szeretnék minél több könyvvel találkozni, melyen gyerekek vannak.
A könyveket én teszem a polcra.

A kihívásra a következőket vittem:
     1. Clive Barker: Az öröklét tolvaja
     2. Giuseppe Pontiggia: Kétszer születni
     3. Kate Wolf: Lassie és a barlang titka 

Jött a 105. plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése