2013. november 16., szombat

Gyönyörű címes kihívás

Gyönyörű címek
Nilla kihívása. 430. játékosként vettem részt.


A feladat roppant egyszerű: olvassunk olyan könyveket, amelyeknek gyönyörű címük van, tehát már önmagukban is felkeltették a figyelmünket.
– Egy könyv olvasása szükséges,
– bármikori olvasás ér,
– kérnék egy értékelési linket,
– kérlek, tedd fel a könyvet a polcra. (link)
Jó olvasást!

Egy db és bármikori helyett ideiből és hármat választottam. Természetesen végignéztem az előttem teljesítők polcra rakott könyveit, miheztartás végett -- mert ugye, az, hogy "gyönyörű", baromira relatív. Úgyhogy ennek alapján megállapítottam, szerintem az enyéim kellőképpen azok.:)))
     Margit Sandemo: Holdvarázs
     Melissa Moretti: Gyémántszív
     Melissa Moretti: Pipacs a szélben
Kaptam érte a 109. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése