2013. november 14., csütörtök

Hirtelen felindulás kihívása

Hirtelen felindulásból elkövetett olvasás
thats_crazy kihívása, melyen 191. játékos voltam.


Veled is megesett már az, hogy megláttál egy könyvet a könyvtárban/boltban, és azonnal késztetést éreztél iránta, hogy rögtön elolvasd? Vagy a könyv sikítozott érted a polcról?
Ha már igen, akkor ez a kihívás neked való! Csak annyit kell tenned, hogy megírod a könyv címét, küldesz egy olvasási linket, és leírod, hogy megbántad-e a gyors választásod.
Bármikori olvasást elfogadok!
Plecsni lesz!

Én az Éjszaka háza sorozat első kötetével jelentkeztem. Ugyanis mikor megkaptam, ráadásul az első 4 kötetét egyszerre, olyan dekoratívnak (gusztának -- komolyan!) láttam és éreztem a könyveket, belelapozgatva olyan jónak, olvasható olvastatósnak láttam, hogy alig bírtam kivárni, hogy elkezdjem az olvasását.

P. C. Cast--Kristin Cast: Megjelölve
 Megérkezett a 107. plecsni.

1 megjegyzés: