2013. november 11., hétfő

Színorgiás kihívás

Színorgia
Tanarillaa kihívása címe, melyen 142. résztvevő voltam.



Rengeteg olyan kihívást találtam, ahol férfiak, nők, esetleg állatok szerepelnek, de ilyennel még nem találkoztam, úgyhogy én most a színekre fektetném a hangsúlyt.
A lényeg, hogy olyan könyveket olvassunk, amelyeknek a címében egy (esetleg több) szín is szerepel.
Mi kell a plecsnihez?
-- Részt veszel a kihíváson (ez alap :D)
-- Kérek egy olvasást egy ilyen könyvről.
-- Kérek egy pár soros értékelést is a műről hozzászólásban, de ha van már értékelés, akkor annak linkje is elég.
-- Valamint ha még nincs a polcon, akkor kérlek, rakd fel ide: (link)


Igaz, hogy régebben szerintem volt már vettem részt színes kihíváson, de ez is működő, úgyhogy talán az időintervallumok mások bennük, melyek alatt produkálni kell az olvasásokat.
Egy könyv helyett öttel indultam:
     Margit Sandemo: A fekete víz
     Amanda Quick: A zöld kristály
     Charlaine Harris: Vörös telihold
     Anne Tyler: Fekete bárány
     Vavyan Fable: Ezüstegér

Elismeréssel érkezett a 104. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése