2013. december 6., péntek

Cicás könyves kihívás

Miaúúú, avagy olvassunk cicás könyveket!
E kedvemre való, aranyos kihívásnak Timus volt a gazdája, 399. résztvevőként csaptam le rá.



Egy könyvtárban néhány fiatal ül a körben elhelyezett székeken. Mindegyikük izgul, csendesen tördelik a kezüket, némelyiküknél plüssállatka is van a szorongás oldása céljából. Egyikük reszketve feláll, majd bemutatkozik:
Sziasztok! Timus vagyok. Javíthatatlan cicarajongó…


A „terápia” célja, hogy lehetőleg minél több macsekokkal kapcsolatos könyvvel csillapítsuk a sziszagyömöszölés és simogatás utáni vágyunkat, illetve az olvasással, képek nézegetésével vezessük le a karmolások, harapások és rugdosások okozta feszültséget…
Leginkább a képregények (pl.: Simon's Cat, Garfield, stb.) számítanak, de bármi jöhet, amiben sok szó esik a cicákról.
(A 2011-es „olvasások” is jöhetnek.)
A plecsni egy könyvecske elolvasása után már jár… :D
Várok minden kedves macskaimádó, macskamániás, macskafanatikus pici molyt.
(Közkívánatra készítettem lencsis plecsnit…)
A kihívás polcát itt találod: (link)


* *
Egyetlen könyv is elég lett volna, sőt, a jelek szerint akár képregény is...; nem ír értékelési igényről sem, de történetesen nekem mindkettőről van -- szóval miért ne maximalizáljak a jelölt időn belül?
      Annie M. G. Schmidt: Macskák társasága
      Oya Baydar: Macskakaparás

Szíves örömest vettem a 127. plecsnit:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése