2013. december 7., szombat

Ciki könyvek kihívása

Ciki!
Hihetetlen, miket találnak ki...:)) Ez Ildikó_Merzsa kihívása, 108.-ként vettem részt benne.


Az adta az ötletet a kihívásra, hogy véletlenül megláttam a Vad Angyal köteteket a Molyon, és eszembe jutott, hogy általános iskolás koromban, mikor a sorozat is rendkívüli népszerűségnek örvendett, járt a kezemben két kötet... :D
Szerintem mindenkinek vannak olyan könyvei, melyek olvasásával nem szívesen dicsekszik. Legyen az sztárokról szóló tinikönyv, közkedvelt sorozatok könyvváltozata vagy épp egy romantikus könyv, mely tele van közhelyekkel.
Teljesen szubjektív, hogy kinek mi a ciki, ne kritizáljuk egymás ízlését. :)
A kihívás teljesítéséhez egy olvasást kérek, és bármikori olvasások érnek.
A hozott könyveiteket én teszem fel a polcra.

* *
Hehe, én 3 db Dallas-könyv 1996-os elolvasásával vágtam ki a rezet:
     Burt Hirschfeld: Dallas – A Ewing-család
     Burt Hirschfeld: Dallas – A Ewing-család – Férfiak
     Burt Hirschfeld: Dallasi nők


Természetesen ez is megérte a plecsnit, mely a 128.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése