2013. december 22., vasárnap

Elhanyagolt könyvek kihívása

Olvassunk elhanyagolt könyveket!
az elnevezése Elhaym kihívásának. 250.-ként foglalkoztam vele.



Néztem a könyveimet és láttam, hogy jó soknál nincs még olvasottság-visszajelzési %-os átlag. Azért nincsen, mert még nem csillagozták őket 10-en.
Pl. Barbara Erskine, Barbara Wood, Beatrice Small, Brenda Joyce, Catherine Anderson, Mary Jo Putney, Susan Wiggs pár könyve is ilyen. Engem ez nagyon elszomorít.
Olvassunk el 3 elhanyagolt könyvet; szöveges értékelést nem kötelező írni, elég, ha csillagozzuk őket. Ha már olvastad, de csak most csillagozod, az is érvényes. Hozzászólásban a csillagozások linkjét kérem. Csillagozások aug. 20-tól érnek.
Könyvek fülnél felpakoltam párat, de minden olyan könyvvel lehet nevezni, ami júniusban vagy annál régebben jelent meg. Polc folyamatosan bővül majd.
Mindig hónap elején szedem le a polcról azokat a könyveket, amelyeknél már megjelent a %os átlag.
Szeptember egytől a júliusban megjelent könyvekkel is részt lehet venni a kihívásban.
Plecsnimagyarázat: nagy képen Yuna még szomorú az elhanyagolt könyvek miatt, plecsnin viszont már mosolyog.:)


* *
A következő könyveknél is én voltam az első csillagozó:
      Melissa Moretti: Szomjas föld
      Melissa Moretti: Nyiss ajtót, kedves!
      Melissa Moretti: Szólít a szél

Megkaptam a 137. plecsnit.

2 megjegyzés: