2013. december 2., hétfő

"Megcsaltam" egy könyvet -- kihívás

Megcsaltam egy könyvet egy másikkal - párhuzamos olvasás
volt Könyvmolykisasszony kihívásának a címe. 233. résztvevő voltam benne.



Sziasztok, Molyok!
Bizonyára nem csak én vagyok ezzel úgy, hogy van egy adott könyv, de nem nyerte el teljesen a tetszésemet, és nehezen haladok vele, így fogom magam és nekikezdek egy másik könyvnek! De olyan is volt már, hogy 2-3 könyvet olvastam egyszerre, mikor melyikhez van kedvem. Szóval ahhoz, hogy teljesítsd a kihívást, nem kell mást tenned, mint:
-- Megnyomod a Részt veszek gombot;
-- Hozol 2 olvasási linket és hozzászólásban odaírod, hogy melyikkel kezdted és melyik jött közbe;
-- Plusz azt is írjátok oda, hogy az eredeti tervvel nehezebben haladtatok, úgyhogy jött az új, vagy egyszerre olvastad mindkettőt.
-- Kapod a plecsnit!! :DD
Ui.: Az mindegy, hogy mikoriak az olvasások. :)


* * 

Volt ilyen természetesen nálam is. Azzal a kis változtatással, hogy nem azért raktam félre az elsőt, mert nem nyerte el a tetszésem; dehogyisnem, csupán tudtam, hogy a másik könyv beiktatása nem sok időt vesz igénybe.
Charlaine Harris: Véres csapda
http://moly.hu/olvasasok/2087024
2013. augusztus 21., 10:30 › 2013. augusztus 30., 09:15
Clive Barker: Az öröklét tolvaja
http://moly.hu/olvasasok/2088429
2013. augusztus 21., 18:53 › 2013. augusztus 22., 11:45

Az elsővel kezdtem, s még aznap este elkezdtem olvasni a másikat, mert úgy gondoltam, nem bírom kivárni, míg az elsővel végzek – az ugyanis lényegesen hosszabb könyv volt. Amelyikkel „megcsaltam”, tudtam, hogy úgyis nagyon hamar elolvasom. Úgy is lett, másnap délelőtt azt be is fejeztem. Utána folytattam az elsőt, melyet még bő hétig olvastam.

Ezért kaptam a 124. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése