2013. december 29., vasárnap

Születési havi olvasás kihívása

Olvassunk a születési hónapunkban!
Ez volt Lilyom kihívása, bőséges volt a jelentkezők száma, én a 429. páciens voltam.


Cél: Elolvasni 2 könyvet abban a hónapban, amikor születtél!
Teljesítéshez szükséges:
-- Írd meg a születési dátumodat (hónap/nap),
-- Linkeld be az olvasásaidat,
-- Linkeld be a könyvek értékelését (csillagozás is elég).
Mindezt, kérlek, egy és ugyanazon hozzászólásban tedd meg!
FONTOS, hogy ugyanabban a hónapban történjen meg a könyvek elkezdése és befejezése is. Tehát ha például májusban születtél, akkor 1. és 31. között történjen mindkét esemény. Nem jó, ha áprilisban kezded és májusban fejezed be, vagy ha csak júniusban végzel vele!
A kihívás 2013. január 1-jétől érvényes!

* *
Szeptember 12-én születtem.
      1. Jeaniene Frost: Karó és sírhant
      2. Jeaniene Frost: Síri csendben
      3. Danielle Steel: A kör bezárul
      4. Danielle Steel: A Dél ajándéka
Két könyv szükséges a teljesítéshez, annyihoz van is rendes szöveges értékelésem. (Amúgy ezt a 4 könyvet olvastam szeptemberben úgy, hogy nem volt átfedés az előző és azt követő hónapokkal.)
Megkaptam a 142. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése