2014. október 17., péntek

2014-ben 50 könyv kihívása

Olvassunk el 50 db könyvet 2014-ben
Izzyofp vette át Vivke e címmel indított kihívását, majdnem 500 résztvevő volt már jelölve az én jelentkezésemkor. Én még Vivkénél jelentkeztem, Izzyofp jelentős könnyítéseket végzett azóta a kihíváson.


A cél: idén olvassunk el 50 db könyvet :) 
Amit tenned kell: 
– Részt veszek gomb megnyomása;
– elolvasni 50 db könyvet 2014-ben. :)) 
– Legalább a feléhez értékelési linket :) -- Nem kell :)) (Ez a könnyítés már nekem is megvolt.)
-- 2014 olvasmánypolcát linkelni. :) 
Minimum 100 oldalasak lehetnek a könyvek, nem lehet mesekönyv vagy képregény -- "utánam" már lehetett bármi (nem lényeg az oldalszám, és mostantól a mesekönyvek, képregények és a mangák is érnek :));
– ezek után megy a plecsni. ;)

Megtörtént, ahogy meghaladtam az 50 könyvet.
Jött a 199. plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése