2014. november 9., vasárnap

Őszfotózás


Holdtölte után pár napig még nem igazán alhat nyugton az ember Haramia miatt, mert lassan csörög le nála az aktívsági időszak. Ugrál, nyávog, zörög, "pakol" éjszakánként, és minimum fél óránként tízszer körbejár engem az ágyamban, képembe dorombolva...
Mivel 1 óránál ritkán kerülök ágyba egyébként is, hát elég kevés az a pár óra, amit kora reggelig alhat az ember vasárnap, főleg, hogy Honesty viszont fél 5 körül ébreszti az embert... Míg a legtöbb embernek vasárnap is alvási napja a szombat után, hát nekem a vasárnap egyértelműen nem az.
Vasárnap mindenképpen 7-kor van kelés legkésőbb, hiszen miseidő van. Legtöbbször egyúttal más dolgok is be vannak iktatva -- tócósi cicaetetés, szelektált cuccok elvitele előtte, vásárlás utána, mivel pont erre apellálva előző napokban nem vásárlok. Régebben a keresztanyámmal való vasárnapi találkozás miatt sem volt ez kihagyható, kivéve, ha ritkán ugyan, de elutaztam.


Ma a Lidlbe mentem mise után, aztán pedig a cuccolás ellenére egyszerűen nem tudtam megállni, hogy ne fotózzak egy kis őszt. Gyönyörű napsütés volt, kihagyhatatlan! Hiába, a természetes napfény nem helyettesíthető kinti fotózásnál. Ahogy a színes levelek átszűrik a napfényt... őrület!:)
Ha jobban belegondolok, kb. 100 méteren belül, gyakorlatilag a Tócóskert töredékrészén belül csináltam vagy 80 képet, és nem volt monotónia, tehát nem ugyanazokat fotóztam agyba-főbe. Ha nem lett volna nálam cucc és mondjuk, körbejártam volna a Tócóst, rengeteg, többszörösen hatványozott fotózási lehetőségbe futottam volna még bele, de így is örülhettem...
Úgyhogy mire ilyenkor más felkel, nekem már rengeteg dolog volt a hátam mögött.
Szóval hoztam egy kis tócósi őszt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése