2015. február 13., péntek

Egynapos olvasások

1 napos könyvek
kattyesz kihívása. 358. résztvevő voltam.


Anyukám szerint nekem felesleges könyveket venni, mert egy napig sem tartanak. Kérlek Titeket, segítsetek bebizonyítani, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki úgy elmerül egy történetben, hogy nem veszi észre, lement a nap!

Tehát a feladat a következő: 
Részt veszek gomb.
– Küldj olvasási linket minimum egy darab olyan könyvről, amit 24 órán belül elolvastál! (Teljes dátumos olvasás.) 
– Ha ilyen hamar végeztél vele, akkor valószínűleg van mit mondanod róla, úgyhogy várom az értékeléseket, de nem teszem kötelezővé! 
– Zöldülsz!
Az olvasás minden nyelven ér, ahogy az újraolvasás is! 
A feladat nem túl nehéz! Sok sikert és jó olvasást! :) 
Ha van ilyen kihívás, jelezzetek. Köszi :)

Hármat küldtem még decemberről, első kettő értékeléssel ellátva.
     1. Czakó Gabriella: Mégis, ki ez a nő? 
     2. Goewin Graig: Kezek érintése 
     3. Gwendoline Welsh: …mindenki a sajátját… 
Megkaptam a 205. plecsnit.


Valamiért újabban ITT nem kerekek a plecsnik, tény, hogy a Molyon ugyanúgy kerekek, ez pl. sárga szélű körkép.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése