2015. február 28., szombat

Nyuszis kihívás

Szintén egy érdekes kihívás aranyos plecsnivel a

Húsvéti nyúlvadászat,
melyet porcelánegér indított, s 86.-ként vettem rajta részt.


Nagyon szeretem a nyuszikat, és úgy láttam, hogy még nincs ilyen kihívás, úgyhogy nyuszira fel!
A közelgő húsvét, illetve e nagyfülű szőrmókok megünneplésére szervezem ezt a kihívást. Minden résztvevőnek minimum 1 könyvet kell elolvasnia és értékelnie hozzá. De nem akármilyen könyvet: vagy a címének, vagy a történetnek tartalmaznia kell legalább 1 db tapsifülest.
Az olvasások a kihívás kezdetétől számítanak. A zöldítés tehát egy olvasási link + értékelési link kombinációjáért megy, és nagyon örülnék, hogy ha a hozzászólásban azt is megírnátok, hogy milyen szerepe volt a nyuszinak, hogyan fordult elő benne stb.
Itt található egy kis ajánló: (polclink)
Jó olvasást! :)

Épp a kezemre játszott a kihívás, hiszen épp most olvastam Wass Albert: A titokzatos őzbak című csodálatos, főleg természetközpontú, életrajzi ihletésű novelláskönyvét, melyben szerepel az író sihederkori, első nyúlvadászata. (Nem vagyok a vadászatért oda egyáltalán, de attól még létezik... s ennek elfogadásával és ezen való túllépéssel olvasok néha hasonló, csodaszép természeti leírásokban gazdag könyveket.)
Az eredmény a 207. plecsni lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése