2015. március 8., vasárnap

Tavaszi vasárnap délután


Aztán anyukám is szólt, hogy jó lenne, ha el tudnék menni. Egyrészt nagyon szép idő van, másrészt teljesítve öcsém karácsony óta hangoztatott kívánságát beiglisütéssel kapcsolatban, ez megtörtént, és már akkor sütött vagy 6 rúddal!...
Mivel épp még csak hazajöttem a mise+Lidl után, eufóriában a rózsámmal, még nem kezdtem semmi nagyobb dologhoz -- hát összekaptam magam és délután elbandukoltam anyámhoz. Jó alkalom volt legalább a felgyűlt maradékot és szárazkenyeret elvinni.
Útközben csodaszépeket fotóztam...















Másrészt találtam két kulcstartót, amin jól meglepődtem... csak úgy az utcán.
Mivel Spongyabob amúgy is meglehetős kedvencem, nem volt szívem csak úgy otthagyni. Pláne, hogy nőnap van...


De ott sem voltam híján fotózási alanyoknak:






Aztán anyám előbb engem etetett meg, ...


...majd elkészült a kondérnyi kutyakaja. Szerintem irtó guszta.:)


A kutyáknak ehhez 5 percnél nem sokkal több kell, hogy ezt betermeljék!



Jóllakott kutyaportrék:


Innen már csak egy jóízű, szokásos terefere volt hátra, majd nagy csodálkozásomra még fényes nappal sikerült hazaindulni. Természetesen 3 rúd beiglivel (mákos, diós, kakaós), egy szál kóbásszal, Bencének Kubuval, nekem egy serrel, s némi fagyasztott csirkecombbal.
Alapjában véve kellemes nap volt ez, pláne a kezdetek után.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése