2015. március 29., vasárnap

Virágvasárnap és virágfotózás


Ma virágvasárnap volt, így a régi kápolnánál gyülekeztünk.
Én túl pontosan mentem, amikorra már a barkákat "széthordták", úgyhogy most nekem speciel nem volt külön barkám, de nem is ez a lényeg. Tulajdonképpen még a két évvel ezelőtti barkám is megvan épen és egészségesen -- azért nem tavalyit mondok, mert tavaly sem jutott.:) --, persze volt, akiknél egész csokréta barka volt, meg sem látszott volna, ha 1-1 szálat odaad azoknak, akiknek nincs, csak hát nem figyel mindenki ilyesmire. Na meg hát tény, hogy vehettem volna a piacon biztosan, ha csupán 5 perccel előbb lemegyek.


Csak ez azért pont most, amikor az órát előbbre állítják és egy órát elvesznek tőlünk, nem olyan egyszerű. Így is egész nap olyan voltam, mint a falhoz vert csörgőkígyó. Órát elveszik, hozzá kell szokni az egy órával korábbi keléshez, pluszban még boltok sincsenek nyitva vasárnap lévén, és még az idő sem olyan tavaszi, mint az elmúlt héten.
No mindegy. Lényeg, hogy virágvasárnap van.


András atyánknak most biztosan máshol volt dolga, lényeg, hogy Ádám atyánk egyedül tett eleget a ceremóniának mint barkaszentelés, a templomi bevonulásnak, misének, sőt még a Passióban is ő énekelte Jézus szerepét! Egyszer már volt egy ilyen "atyánk", sokáig gondolkoztam rajta, ki is volt az, azt tudom, hogy fiatal volt ő is. Talán Papp László atya?
Mindennel együtt a görög testvérek már bőven gyülekeztek a saját miséjükre, mire a mi, most különösen hosszadalmas misénk véget ért.

A mise után csaptam egy kört a lakótelep déli része körüljárásával, és a néhány virágzó fát igyekeztem fotózásilag jól kihasználni.:)























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése