2015. április 2., csütörtök

Honestynek 34... miért?

Nem tudom, mi hiányzik belőlem, mit csinálok rosszul.
Szinte megszokás jellegű már az egész. Macskáim nem kölykök már, így lehet gondolni, hogy újság, net jóvoltából részt vettünk már néhány kisállat-szépségversenyen, beküldött fotók alapján.
Nem fotózom rosszul. Igyekszem nem is a legelőnytelenebb fotókat kiválasztani.
Relatíve a verseny elején beküldöm a fotót.
A verseny többkategóriás, van kutya-, macska-, egyéb állat-, öltöztetett meg mittomén, milyen kategória.
Nem is ez a lényeg.
Most is beküldtem -- Honestyt. Egy nőnapi rózsával, ami egyébként is feldobja a minőségileg sem rossz fotót. Nem beszélve az összes többinél semmiképpen nem kevésbé dekoratív macskáról. Fajtiszta. Szép.
Van, aki kifogásolta is, hogy nem igazságos házimacskáknak egy kategóriában indulnia a "márkás" macskákkal, merhogy előbbieknek esélyük sincs... lám, egy kis brit macsek máris 300-valamennyi lájkon túljár. Sokkal később nevezték be, mint én Honestyt, mi mégiscsak, még mindig 34 szavazatnál tartunk!
Saját lájkom csak egy lehet. Kipróbáltam az egyébként meglévő, és pl. az Év Fájánál mind az öttel működő szavazást -- itt nem megy. Csak egyetlenegy. De ezek szerint másnak is.
Honnan a francból tudnak mások mégis összeszedni 1-2 nap alatt egy homályos, alig látszó, távoli, félprofilos vagy alvó macskának többszáz szavazatot?
Itt válaszoltam is a fentebb említett kifogásolónak: az én maine coon macskám is fajtiszta, mégis legalább fele, ún. európai rövidszőrű házimacska kenterbe veri többszörös szavazattal -- akkor hát miről beszélünk??
Valamit nem jól csinálok.
Megosztom nap mint nap a FB-on, ahol nekem is van mintegy 685 elvi ismerősöm a FB-on. Akik közül nagyon sokan, ha ingyír kell valami, segítség vagy bármi, érdekes módon megtalálnak. Vagy azonnal számon tartanak, ha gyerekre, unokára, fotóra, erre-arra kellene NEKEM szavaznom. Akkor igen. Vagy töltsek már ki ilyen-olyan teszteket ilyen-olyan szakdolgozathoz vagy bármihez. És én, hülye balek lelkiismeretes buzgómócsing, nyilván meg is teszem! Rohanva! Sőt, forszírozom az én ismerőseimnél is! Hadd legyen jó az ismerősömnek! De ez nem kölcsönös!
Ezek szerint megszokottan és nyilvánvalóan letojnak -- tisztelet annak a 33-nak, aki rajtam kívül vette a fáradságot, szakított 2 percet az életéből és szavazott.
Mégis, vazze, napok óta itt tartunk: 34.
Pedig ciprusi jó ismerősöm is mondta, felrakott az oldalukra, sőt, nagy optimistán nyilatkozta, hogy reméli, megnyerjük. :D :D :D Na nyilván nem is rajta múlt, ő nagyon jóhiszemű, de ahogy kiveszem, nem túl sok lájkoló sincs onnan (sem).
Tény, hogy én ez az emberfajta vagyok szerencsetörténet szempontjából.
Ahogy magamat sem tudom "eladni" sehol, hogy tudnám már a macskámat?
Pedig nem biztos, hogy -- ha jól tudom, a jutalom, a 15 ezer Ft-nyi macskaeledel-- olyan sok hely lenne, ahol jobban rászorulnának az amatőr, mobillal így-úgy fotózott, ám nyilván okostelefonnal rendelkezők a homályos, ilyen-olyan fotójukkal arra a nyereményre.
Hiába, nem megy ez nekem...
Ráadásul Honesty még szebb volt, csak még nem nőtt vissza a sörénye, amit a 10 napos gallér után saját mancsúlag lecincált saját magának. De tartok tőle, sörénnyel sem lenne több lájkunk.:))
Viszont ennyi legyen a legnagyobb baja. Ő nem is tudhatja eme "orvtámadásokat" vele-mellette-miatta.:)



Keressük Hajdú-Bihar megye legszebb kisállatát!
Frissítve: 6 órája
A Hajdú-bihari Napló idén is elindította kisállat -szépségversenyét. Az albumban az összes kategória állatai szerepelnek, de az eredményhirdetésnél a kutya, a cica, az egyéb állat és a jelmezes/beöltözött kutya külön lesz díjazva, azaz az adott kategóriában legtöbb szavazatot kapott lesz a győztes. Érvényesen szavazni csak azokra az állatok fotóira lehet, amik ebbe a mappába vannak feltöltve.
A szavazás március 30-án kezdődött.
A szavazás április 10-én 12 óráig tart.
Nevezni április 9-én 12-ig folyamatosan lehet a kisallatszepsegverseny@naplo.hu címen.
Ha valaki nem találja kedvence fotóját az albumban, annak oka az lehet, hogy nem adta meg a nevezéshez kért adatokat (név, cím, telefonszám), ezeket is a fenti e-mail címre küldve pótolhatja.
A részletes játékszabályokat és az E-pet díszállat kereskedés által felajánlott nyeremények leírását itt találjátok:
https://www.facebook.com/events/1559170277699745/

https://www.facebook.com/hajdubiharinaplo/photos/a.797500513653146.1073741886.383572665045935/797500830319781/?type=3&theater

Hajdú-bihari Napló
Kedvelt oldal · március 30. · 

Heartbreaker's Honesty - különleges név egy különleges cicának
(MACSKA KATEGÓRIA)

Ugye a Hajdú-bihari Naplót sem felejtitek el lájkolni? wink hangulatjel

A verseny részleteiért katt:
http://on.fb.me/1BIUzpx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése