2015. május 26., kedd

Honesty 10 éves

Isten éltesse a világ legtündéribb,
legcsodálatosabb meseszép tüneményét,

Honestyt

10. szülinapja alkalmából!


Készültem ám!
Kiolvasztottam egy fél kiló csirkemellet, mivel tudom, hogy a nyers csirkemell a legnagyobb kedvence.
Ebből egy nagy csirkemell felének nagyobbik felét odapakoltam a fekete kerámia sütistál közepére, és csirkemellsonkát darabokra vágva körberaktam vele a tál szélét. Tudtam, hogy úgyis a csirkemell lesz a sláger, de hát jobban mutat a sonkával körbedíszítve.















Csináltunk kartonból is 10-es számot, amit egy kis gyertyával akartunk kiegészíteni, de végül is nem volt rá szükség, mert találtunk számgyertyát.
A gyertyaégetést minimálisra igyekeztünk szorítani, mert azt nem szeretik a cicák -- csak épp a köszöntés kedvéért.



























































Szilvi rengeteg képet készített közben a ceremóniáról.
Nem volt elég bátor Honesty, mert ugye, Bence a törött karja miatt otthon maradt, és így túl nagy volt a zsúfoltság a konyhában -- Bencét természetesen nem lehet kizárni az ilyen alkalmakból, ő magától meg nem látja be, hogy könnyebb lenne a cicának, minél kevesebben asszisztálnánk az eseményhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése