2015. május 24., vasárnap

Pünkösd vasárnapja

Szép pünkösdi mise. Fájó szívvel gondoltam azokra, akik e közösségből most is megtehették, hogy 4 napra elutaztak Erdélybe és részt vehettek a csíksomlyói eseményen. Kétszer voltam ott, és örök, monumentális erejű emlékként maradt meg bennem. Ha visszagondolok, mindig olyan, mintha még most lett volna... Hálás vagyok érte, hogy két erdélyi utat megélhettem, mégpedig több napos igen gazdag, tömény programmal, rengeteg látnivalóval, elmondhatatlan élményekkel.


Amúgy nyugis nap, Bencust délben elvitték, délutántól késő estig Szilvi ült a gépnél, én pedig jól elvoltam Gyarmati Fanni Naplójával. Tegnap megfőztem Mamu töltött káposztáját, sütöttem kolbászt, úgyhogy ma főznöm sem kellett, ezek bőven elegendőek voltak és még lesznek is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése