2015. június 2., kedd

"Csajos" kihívás

Ladies!
címmel vette át a kihívást Katie_Sue. 235.-ként jelentkeztem rá.


Update: A kihívást átvettem. Az újonnan jelentkezők légyszi kukacolják a nevem, hogy biztosan megkapjam a hozzászólásról az értesítést. :) 
Kicsit változtattam a kihíváson. 

Sziasztok, csajok! Végiglapozgattam a kihívásokat, és nem találtam olyat, ami a rózsaszínre a pinkre vagy egyáltalán a csajokra asszociálna. Így gondoltam egyet, és elindítom ezt a kihívást Ladies! címmel.
Hogy mit is kell tennetek? 
Belinkelitek nekem három könyvet (pontos dátumos olvasással) és egy értékelést olyan könyvekről, amelyek szerintetek TIPIKUS CSAJ-könyvek. 
Szóljon a könyv divatról, csillogásról, pasikról, hajról, sminkről… teljesen mindegy, csak csajos legyen. Mivel mindenkinek mást jelent a csajos, így a skála elég széles. :)
Kérlek erre a polcra tedd fel az olvasott könyveket: (link)
Újraolvasás ér. Az olvasások a kihívás kezdetétől érnek.

1. J. A. Redmerski: A soha határa (értékeléssel)
2. Katarina Mazetti: A pasi a szomszéd sír mellől 
3. Aurora White: A sötétség gyermeke

A könyvek megfeleltek, megkaptam a 223. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése