2015. június 2., kedd

Rémisztő kihívás

Rémisztő könyvek
című kihívása van Infinitének, melyen 332. jelentkező lettem.


UPDATE: Az olvasások a kihívás kezdete után érnek! 
Hello! :D 
Mostanában olvastam olyan könyveket, amiken majd' összepisiltem magam. Ilyen könyveket szeretnék itt összegyűjteni.
Elég egy könyv olvasása; OLVASÁSI és ÉRTÉKELÉSI linket is kérnék szépen, és nem elég a csillagozás!)
Ha ezeket teljesítetted, megy a plecsni! :)
Szóljatok, ha már van ilyen!
Ja, és itt a polc! Ide tessék felpakolni a könyveket! (link)
Jó olvasást!:)

         Nancy Price: Egy ágyban az ellenséggel
című olvasásomat vittem. Számomra végtelenül és valóságosan szörnyű, akár filmben, akár könyvben is.
Elolvasása után szerintem a legtöbb alig működő, szerencsétlen házasságban élő kiszolgáltatott nő is hálát ad az égnek, hogy neki csak annyira rossz, amennyire...:(

Megkaptam a 224. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése