2015. július 14., kedd

Kihívás balett címén

Könyv a balettről
KleineKatze indított ilyen címen kihívást, 66.-ként vettem részt benne.


Nem láttam még ilyen kihívást, de ha van, szóljatok!
Ma éppen molyozás közben belenéztem a tükörbe, és észrevettem, hogy a hajam pont úgy van összefogva, mint egy balerinának, és az agyam sprint üzemmódba váltva kezdett kattogni. Van olyan könyv, amiben a tánccal foglalkoznak? Persze! Na de a balettal? Nem tudom! Biztos… Kíváncsi vagyok, melyek ezek!
A feladatod, hogy keress és olvass olyan könyvet, amiben szó van a balettról (azért kapjon jelentősebb szerepet), és hozz belőle egy idézetet, amiben említik!
Tehát: 
– 1 olvasási link,
– 1 értékelési link,
– 1 idézet.
Olvasások 2012 januárjától számítanak! :)

Danielle Steel: A cár balerinája könyvét vittem a linkekkel.
„A balett több egyszerű táncnál, Nyikolaj. Ez életmód, szellemiség. Része a léleknek. Vallás.”
Megjött a 234. plecsni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése