2015. július 18., szombat

Meglepi -- pikpakk módra:)

Meglepetés történt ma is, de ez nem a "vakok javára".
Délelőtt sms-em érkezett, miszerint ilyen-olyan kódszámú csomagom megérkezett a kb. 10-15 percre lévő OMV-kutas Pick Pack Pontra. Kevéssel később István elküldött egy számára küldött Pick Pack Ponttól érkezett e-mailt, melyben közlik, hogy az ilyen-olyan számú csomag megérkezett ide meg ide, és hogy átvehető július 24., hajnali fél 5-ig.:)
Még akkor is merengtem, hogy most akkor mi van, mert ugyanis pont a Sedron utáni állapotban voltam még, amikor csupán azt lehetett megenni majd' fél liter sima vízzel, és utána egy óra hosszáig minimum semmit a világon, és csak függőleges helyzetben tartózkodni stb. Hát ahogy ez már szombatonként lenni szokott.
Szóval akkor természetesen jött a telefon Istvántól, hogy mi a helyzet, és hogy szerinte még most kapjam magam és vegyem fel. Ha postán vagy futárral küldi, akkor egyrészt dupla árú a szállítás, másrészt azok, ugye, csak hétfőtől működnének. Egy OMV-kúton viszont gyakorlatilag éjjel-nappal felvehetem a küldeményt, ergo mehetek simán máris.
Tudom én, hogy régóta beszélgettünk taszterről, egérről, sőt, mikor jó éve itt volt, meg már két éve is, nem győztem hallgatni, hogy hogy a francba tudok én ezzel az egérrel dolgozni... a taszterre hozott világítóbetűs matricákat, de egyrészt majdnem annyiba kerültek, mint egy új taszter (!), másrészt az is lekopott pár hónap alatt, pedig nem 5 perc alatt ragasztottam tele a billentyűzetet. No jó, én nem tudtam egyébként, hogy van ilyen lehetőség, hogy annyi áron (sem), mint amennyibe, mondjuk, 6-8 éve egy egér került, most kombinációban kapható némely netes helyekről rendelve taszter+egér. Ez hihetetlen ár egyébként, még akkor is, ha rájön majd a fele szállítási díjként. De még úgy is fantasztikus! Én, ha itt bemennék egy szaküzletbe egeret meg tasztert venni, szerintem drágábban kapnék, mint így, szállítással együtt. És az sem mellékes, hogy fel se kellett állnia a géptől, neten rendelte, e-bankon fizette és Pick Pack-szállítást rendelt az én címemre. Ő nem is látta "élőben", mit küld.

Emlékszem, két éve is így, pont a névnapom előtt rendezett egy ilyet, mert előtte nem sokkal a dvd-játszóm mondta be az unalmast -- ugyanígy szervezte le és én ugyanide mentem, tehát tudtam, hova megyek. És ugyanilyen degmeleg volt, mint a névnapom környékén feszt.
Lényeg az, hogy mire a Sedron utáni állapotot valamelyest realizáltam, hát sajnos, ám természetes, hogy majdnem dél körül sikerült is elindulni az agyforrasztó hőségben, de hát reménykedtem, hogy hamar meglesz az akció... Figyelemelkerülésként nyilvánvalóan vittem a fényképezőt, és mivel imádok "kőből kinőtt" -- kövek közti résen vagy fal és járda közti részen előbújt -- virágokat fotózni (ők a túlélés jelképei!), így csináltam néhány fotót:




Elmentem egy olyan ház előtt is, mely mellől egy szép, virágzó hársfa (azt hiszem) egy hatalmas ága tört ki az utca járdájára a tegnap esti viharban.


Az OMV-kútnál kis meglepetés ért, mert éppen nagy tatarozások voltak az épületben, az üvegajtók nem nyíltak, s mire a nagy déli tűző napon körbejártam az épületet (próbálkoztam valahol bejutással), észleltem, hogy hát azért autók tankolnak stb., sőt az autómosónál is ment a villanyfelirat...
Az egyik munkás, aki épp kijött az üvegfalú, jelenleg üres és mindenféle munkálatok alatt álló épületből, kapóra jött: mondom neki, hogy szerinte vajon hol vehetek én fel PP-csomagot? Mire németül kezdett beszélni, és mutatott egy irányba, s nekem elég volt egy szó is, hogy konténer. Úgy megörültem, hogy fülig érő szájjal, ám kapásból ordítottam neki, hogy danke! (Elvégre két évet tanultam a kölykökkel németet anno negyedszázada, keresztanyámnak meg én voltam évekig a német- és eszperantókikérdezője igen sokáig úgy száz éve...)

Mentem is a konténerbe, ami belülről szuper kis shop volt végül is, és ott simán lerendeztük a PP-átvételt egy személyivel, és még a kód sem kellett, csak István neve. (Gondolom, szombat délben nem hemzsegtek ott garmadával PP-küldemények...)
Kint, arrébb egy tűző napos padon elrendeztem a cuccaimat, a képemet főtt rákként hordva a fejemen.
Pár dekának tűnt az egész csomag egyébként...
Hazafelé is fényképeztem párat, gondolván, hogy ha nem fényképezek, attól még nem kerülök 20 fokkal hűvösebb helyre...










Ez utóbbi portulácska, és odafelé még ki volt "nyitódva" a gyönyörű narancssárga virága... bánhatom, hogy azt gondoltam, majd visszafele...

No mindegy. Hazaérve egy hideg zuhany és egy szál óriáspóló átvétele után kibontottam a csomagot. Természetes, hogy lefotóztam mindenféle állapotban. Nagyon szép volt már a doboza is, praktikus csomagolás, pillekönnyű az egész cucc.


Ezután felhívtam nagy hálával és köszönetekkel Istvánt, és némi pontosítgatások után -- mit kell hova dugni, ha ilyen vagy olyan a csatlakozó vége -- ki is cseréltem a cuccokat. Jó, hogy informálódtunk, mert ezeket nem okvetlen oda kellett dugni, ahol az elődeik voltak, lévén USB-sek.
Viszont hihetetlenül megkönnyebbedett mind a taszterhasználat, hogy az egérről már ne is beszéljünk.
Én még úgy lettem volna vele, hogy amíg csak működik, addig kell a bánatnak újabb költség, biztos nem vettem volna -- de így viszont látom, mekkora a különbség, ha jók a kellékek.

Nagyon köszönöm még egyszer itt is, és mint mindig jelzem is, soha nem fogom tudni meghálálni ezeket a figyelmességeket (hiszen még a kis egyszerű, tőlem telhető csokik sem sikerültek...).

2 megjegyzés:

  1. Ó, de jó hogy még a fényképezőgép is eszedbe jutott!
    Használd örömmel az új cuccokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az a csoda, ha valahova is nem viszem. Mondjuk, a szemétledobóba nem szoktam vinni...:)
      Köszönöm szépen.:)

      Törlés