2015. augusztus 5., szerda

Jó cím -- maga a kihívás

Mert jó a cím!
RavenS kihívása, 141.-ként játszottam.


A 2015-ös Reading Challenge kapcsán jutott eszembe, hogy – számomra legalábbis – nehéz csak úgy rábökni egy borítóra, hogy akkor most ezt itt elolvasom úgy, hogy semmit nem tudok a történetről. Félreértés ne essék, imádom a borítókat! Állandóan csodálom őket, szinte megszállott vagyok, de alapvetően nem fogok csakis amiatt elolvasni egy könyvet. Maximum abban befolyásol, hogy meg akarom-e venni fizikai valójában a könyvet, amit amúgy is el akarok olvasni, merthogy olyan csudiszép.
A cím, ellenben? Simán képes vagyok csak azért elolvasni egy könyvet, mert tetszik a címe. És hát ez is lenne a cím lényege, nemde?
Úgyhogy ennyi fecsegés után itt is a feladat:
Olvass el egy könyvet, amit KIZÁRÓLAG a címe alapján választottál! Ez egy részben bizalmi játék, miután nyilvánvalóan nem tudom ellenőrizni, hogy csakugyan így volt-e, és őszintén, nem is akarom. Mindenki magáért csinálja, nekem nem fáj zöldíteni.:)
Egy pár soros értékelésnek (vagy akár hosszabbnak) örülnék, hogy miért tetszett meg a cím, illetve azt kaptad-e, amit vártál, jó vagy rossz élményként könyveled el stb., de ez nem kötelező; a zöldítéshez elég egy olvasási link és az, hogy az alábbi polcra pakold fel a választott könyvedet. (link)
Az olvasások a kihívás kezdetétől érnek.

David Michie: A Dalai Láma macskája című könyvét vittem.
"Mivel nagy macskás vagyok, ezért egyébként is megragadnak a macskára utaló címek, de nem tagadom, itt nagy szerepet játszott a gazda is… kíváncsi voltam, hogy egy ilyen előkelő pozícióban lévő macskának mennyiben lehet más a sorsa, mint a többinek… Mióta megtudtam, hogy létezik e könyv, azonnal meg akartam szerezni.:)"

Megérkezett a 245. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése