2015. szeptember 4., péntek

Tájképek a borítón kihívás

Tájképek a borítón
Marcsi8909 kihívása, 321.-ként vettem rajta részt.


A feladat egyszerű:
Hozz 5 olyan könyvet és olvasási linket, aminek a borítóján tájkép látható. A könyv akkor ér, ha legalább a könyv felét fedi.
Szöveges értékelés nem szükséges, de csillagozni csillagozz. :)
Az olvasások 2012. augusztus 1-jétől érnek!
Ide lehet felrakni, én is pakolok fel, hátha megtetszik valakinek róla egy-két könyv! (polc linkje)

A következőket vittem (nem kellett "csak csillagozni"; nem is szeretem -- ha értékelek, akkor szöveggel szeretem ezt tenni, ha nem értékelek szövegesen, csillagozni sem szoktam). A következőkhöz mindhez volt szöveges ÉS egyben csillagozásos értékelésem is.
     1. Nora Roberts: Ég és föld 
     2. Aurora White: A gyöngyhalász 
     3. Gwendoline Welsh: Nem mindenáron! 
     4. Wass Albert: A költő és a macska / Te és a világ 
     5. Gwendoline Welsh: Csendes rémület
Megkaptam a 248. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése