2015. november 12., csütörtök

Gwendoline Welsh-kihívás teljesítése

Teljesítettem saját molyos -- eddig első egyetlen -- kihívásomat.
Nemrégen, augusztus elején indítottam, és engem automatikusan odarakott résztvevőként, rajtam kívül eddig még ketten jelentkeztek... Remélem, azért lesz ez még gazdagabb is.
Nagyon szeretném Gabikát mint írónőt népszerűsíteni, ezért csináltam az egészet.
Minden könyvét olvastam, és őszintén javasolhatom mindenkinek, aki szereti az életszerű történeteket, a nyomozásokat, krimiket, melyekben kellő arányban keveredik szerelem és misztikum.
A kihívásom kezdete óta Gabika két könyve jelent meg, s mivel a kihívás kezdete óta számítanak a szabály szerint az olvasások, ki kellett várnom, míg utána megjelenik két könyve és elolvashatom...
A többi potenciális jelentkezőnek sokkal könnyebb dolga van, hiszen vagy 15 könyv közül választhat, amennyiben újdonságnak számítanak számára az írónő regényei.
Mindegy, szóval a kihívásom:

Olvassunk Gwendoline Welsh könyveiből!
Magdileona kihívása, 3 résztvevő.


Ez az első kihívásom, ezért lehet, hogy időnként segítségre lesz szükségem gyakorlottabb kihívóktól vagy a Súgó által (pl. zöldítéseknél vagy egyéb technikai dolgoknál), de mindenképpen számítok toleranciátokra, türelmetekre. Valahogy mindenki csak elkezdte…

Lényeg, hogy nagyon szeretem Gwendoline Welsh könyveit. Könnyen, olvasóbarát áron elérhetők leginkább e-könyvei. Aki szereti az életszerűen izgalmas, némi öniróniától sem mentes, pörgős, eseménydús, olykor bűnügyi, nyomozásos történeteket romantikával, szerelemmel fűszerezve, annak javaslom olvasását. Vannak trilógiái is, melyek azonban önálló könyvként is olvashatók. 
Jelzem, hogy az írónő Czakó Gabriella néven is ír, fentiekhez hasonló jellegű, kitűnő kikapcsolódást nyújtó könyveket; és egy – disztingváltan erotikus – könyve Goewin Graig néven is megjelent. E könyveket is elfogadom olvasásként. 
Kérnék szépen legalább 2 könyvet elolvasni az írónőtől, és szöveges értékelést is kérek. Az olvasások a kihívás kezdetétől érnek. Újraolvasás is ér. Kérném még, hogy a teljesítést egyszerre hozzátok, hozzászólásban. 
Tehát jelentkezés, 2 olvasási és értékelési link a kérésem. 
A kihívás fotója és a kitüntetés fotójának eredete: https://www.facebook.com/GwendolineWelshszerzoioldala 
Mindenkinek kellemes olvasást kívánok!:)

Saját teljesítésem: 
     Gwendoline Welsh: Lilit – Én leléptem! 
     Gwendoline Welsh: Lilit 2. – A kisasszonyka 
Kitüntettem saját magamat a 257. plecsnivel! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése