2016. január 11., hétfő

Szivárványos kihívás

Szivárvány minden színe!
HooliGirl kihívása, melyen 133. delikvens voltam.


Sziasztok! 
Ez a kihívás arról szól, hogy olvassunk könyveket a szivárvány minden színében, hogy ezzel is boldogabbak legyünk! :D 
Mi is lenne a feladatod? 
- Részt veszek gomb. 
- Hozni egy: 
   ~ piros 
   ~ narancssárga 
   ~ citromsárga 
   ~ zöld 
   ~ világoskék 
   ~ sötétkék/farmerkék 
   ~ lila színű borítós könyveket.
- Felpakolod ezeket a könyveket egy ilyen nevű polcra .
- Megjegyzésbe belinkeled az olvasás dátumát és az értékelést (lehet „én és a könyv” link is akár).
– Örülsz, hogy tovább bővítetted plecsnigyűjteményed. :)
FONTOS!! 
Az olvasásokat csak a kihívás kezdete UTÁN fogadom el!
Amint kész vagy a hét könyvvel, csak akkor linkeld be a polcot a Hozzászólásokba, és kukacoljatok be. 
Segítség a színekhez: (link)
Jó olvasást! :)

– PIROS: Melissa Moretti: Szenvedélyes szerelem 
– NARANCSSÁRGA: Aurora White: Netes szerelem 
– CITROMSÁRGA: Tutsek Anna: Judit 
– ZÖLD: Wass Albert: A titokzatos őzbak 
– VILÁGOSKÉK: Eowyn Ivey: A hóleány 
– SÖTÉTKÉK: Amy Moonlight: Keserű ébredés 
– LILA: Gerda Green: A kék macska 

Előbb így vittem, mert az "én és a könyv" linkeknél ott vannak a dátumok IS és a szöveges értékelések IS. Aztán megcsináltam a polcot is, felrakva a könyveket: ott mégiscsak látszanak konkrétan a színek.



Megérkezett a 266. plecsni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése