2016. február 9., kedd

Konkrét könyv olvasása -- kihívás

Olvassuk el Paula Hawkins A lány a vonaton c. könyvét!
Soregd vette át az eredeti kihívást. 151. résztvevő voltam benne.


Sziasztok! 
A mai napon (2015.01.09.) átvettem a kihívást, nem változtatok semmin. Jó olvasást! :) 
@soregd 
——————————

A kihívás teljesítéséhez annak időtartama alatt (tehát 2015. 07. 19. és 2016. 07. 19. között) olvasd el Paula Hawkins A lány a vonaton c. könyvét, és hozzászólásban linkeld be az olvasásodat (csak évszámos olvasást nem fogadok el). Esetleg pár mondatban írd meg, tetszett-e.
Újraolvasást elfogadok!

Természetesen elolvastam, és most kivételesen beadom a szöveges értékelésemet ide is, mert a könyv tényleg kuriózum.

"Döbbenetesen jó volt, nagyon tetszett. Már elejétől fogva bennem már elvetődött az érdeklődés magja, alig vártam mindig, hogy olvashassam tovább. Eleve imádom a vonatból nézni az ismeretlen házakat udvaraikkal és az ott lakókkal; alapvetően az a típus vagyok, aki elgondolkozik és történeteket gondol az ott élőkről, körülményeikről… és mennyire más lehet a valóság, mint a gondolatok! 
E könyvben már számomra az elejétől elkezdődött a feszültségkeltés. A szinte senki földjén lévő elhagyatott ruha… a három lányról szóló mondóka… a kis kőrakás… és még sorolhatnám. Ugyanakkor annyira jellegzetesen JÓL írja le az alapvető emberi gyarlóságok, gyengeségek, függőségek jellegzetességeit, azok hordozóinak jellemét, hogy teljesen reálisan látja az ember: ez a regény nem csupán egy szimpla történet. 
Kicsit megzavartak időnként és eleinte az időpont-eltolódások, valamint hogy három szereplő különböző szemszögéből – és lehetőleg nem is egy időpontban, sőt, különböző eseményekről – zajlott a történet, ide-oda ugrálva az időben; úgy tűnik, szándékoltan feszültségkeltésként hagyta az író a hiányzó láncszemeket, melyek aztán fokozatosan nyertek értelmet. 
Cseppet sem csodálkozom, hogy listavezető mű…"

Megkaptam a 270. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése