2016. május 18., szerda

Listás nyeremény érkezése

Ma 3-szor ment végig a közel egy-egy órás program a gépen -- Dani cuccai két gépnyi sötét és fél gépnyi fehér anyagot tettek ki. Mit sem számított, ha én egy pólót és egy bemcsialsómat hozzáraktam.
Magamra külön nagyon ritkán mosok, ezzel takarékoskodom meg, hogy a Daniéval lerendezem.
Ért egy öröm is közben: csengetett a postás csupán azért, mert a küldemény nem fért bele a postaládába (milyen rendes volt!), tehát felhozta, de nem kellett aláírni.
Ez a legutóbbi verslistás nyereményem volt, melynek nagyon örültem -- a "Zöld ágra vergődés" mondással kellett írni prózát vagy verset, és ezt megnyertem -- akkor be is raktam a sok versszakos haikusort.

Tehát megérkezett a könyv, az emléklapszerűség, valamint az írónő külön cetlire, emlékül írt dedikációja.



Közben Szilvi befizette az anyám csekkjét -- mivel ő úgyis ment reggel Bencével, ezért rábíztam, én tegnap a sajátjaimmal úgyis szobroztam félórát a postán a Lidl előtt --, és szokás szerint hála istennek, az én felírt szükségleteimet is be szokta vásárolni, ha kérem. Mindig elszámolunk forintra, listázza az utolsó tételt is. Ha elfogy az én cuccaimra a pénz, adok újra. Ma csak az anyám csekkjét bíztam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése