2016. június 6., hétfő

Pipacs- és cigánybúzamezők

Az Aldihoz mentem el a taligámmal, egyrészt alomért, másrészt a Topix nevű tálkás 89 Ft-ról 60-ra volt árazva, ha hármat vesz az ember. Tehát nem volt más dolgom, mint 3-mal osztható mennyiséget vegyek -- Haramia ugyanis ezt szereti, sőt, időnként Honesty, akinek a Félix az etalon, az is felfalja, ha az övé már elfogyott... úgyhogy vettem 30 db-ot. Nekem való kellemes, 20 fok körüli kora délelőtt volt, mégis jól kimelegedtem hazáig.
Az Aldi közelében viszont "fokozódott" a pipacsállapot, úgyhogy nem bírtam megállni... és még a fűnyíró-nem-járt területek bőséges "cigánybúza"-mezőit is "kénytelen" voltam lefotózni, bár az itt-ott olyan hatalmas terület, hogy a fotók nemigen adják vissza a látványt.


 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése