2016. július 12., kedd

Éva néni eltávozott...:(

Meghalt az általános iskolai igazgatónőnk, Éva néni.
Annyi idősen, mint szegény anyám.
Utoljára 3 éve találkoztam vele, amikor Jucika, volt osztálytársam és barátnőm temetésén voltunk egy osztálytársammal (és sokan másokkal persze). Mi Csabával szólítottuk meg őt, és sok információt összeszedtünk Jucikáról, munkájáról, betegségéről, amit előzőleg mi nem is tudtunk. Megállapítottuk, hogy kora ellenére szinte nem változott, abszolút jó kiállású, ápolt, intelligens nő, és értelmileg, beszédileg, emlékezőtehetségileg is abszolút friss, jó szövegű, magas reakciókészségű, fiatalos.
És most... meghalt.:(
Bár 3 év nagy idő. Lásd keresztanyámat. Fél év alatt elvitte a kór...


Sajnálom, hogy nem tudtam kimenni a temetésére. Időmet nézve ki tudtam volna és szívesen ki is mentem volna, de akkor volt a jelen két hét legmelegebb hőségnapja, ilyen-olyan hőségriasztásokkal.
Nem éreztem szívileg jól magam, túl legyengített a hőség által okozott szapora szívverés és ritmuszavar.
Másnap hajnalra meg is jött az enyhülést okozó hidegfront, esett is szinte egész nap, dörgött és vészjósló felhőzet volt egész nap.
Mindenesetre felraktam az oldalamra és az iskolai oldalra a gyászjelentését, valamint csináltam oldalt a Gyertyalángon neki és gyújtottam gyertyát.
Ennek kapcsán rengeteget emlékeztem ma, nagyon sok általánosbeli emlékem visszajött...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése