2016. július 31., vasárnap

Hétvége, munka

Hétvégén azonkívül, hogy elmentem a Lidlbe szombat reggel, ezenkívül lényegében csak dolgoztam. Nem sok cuccot kellett vegyek, de tudtam, hogy ha oda megyek, ott járok a legjobban, mert a legközelebb van a szupermarketek közül, és azok a cuccok, melyek kellenek, pont jó áron.
Nem nagyon törekedtem főzésre, illetve csirkelábat főztem, a levébe meg metéltet raktam, így megvolt az egész mindenség. Szilvinek volt mindenféle egyéb, ő legtöbbször teljesen mást eszik, mint ami van és kéne, hogy egye. Még az anyám kajája vége is ott volt, de belőle egy csirkehúst Haramiának osztottam be, hogy ne menjen kárba.
Vasárnap szinte felkeléstől este 10-ig, egy evés leszámítása erejéig (ami lidles félkész melegítése volt) dolgoztam. Hatalmas meló volt túljutnom a lexikon őskori elhalványodott, táskaírógépes+kézírásos kézratát hasáblevonattal való összehasonlító olvasásáig, míg túljutottam A,Á-n és B-n... De vasárnap már a C, Cs is készen lett.
Csak éjjel netezgettem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése