2016. július 21., csütörtök

Mentális kihívás

Mentális betegségek az irodalomban
címmel indított kihívását Dóri_Hajmási, 123. résztvevőként vettem a lapot.


Sziasztok!
A kihívás ötlete onnan jött, hogy nemrégiben elkezdtem egy könyvet, amelyben a főszereplő skizofrén. Nagyon érdekesnek találtam az ötletet, hogy egy szerző ezt a betegséget egy könyvben nem szakmai szempontból (vagy nem csak szakmai szempontból) mutatja be.
Így úgy döntöttem, hogy szeretnék több ilyen könyvet megismerni és másokkal megismertetni! :)
A kihívás lényege: 
– elolvasni minimum 1 könyvet, amelyben a főszereplő valamilyen mentális betegséggel küzd;
– a könyv nem lehet orvosi leírás, esetleírás vagy tanulmány, az adott betegség szakirodalma; HANEM TÖRTÉNETET kell elmesélnie.
Minden olyan molyt várok szeretettel, akik: 
– érdeklődnek a mentális betegségek témája iránt;
– és szeretnék azt egy szakirodalomnál megfogatóbb környezetben megismerni;
–  vagy csak egy kis kihívásra vágynak! :)

Ötletek: (polc linkje) -- Ez a polc nyílt, így kérlek, ha olyat olvastok, ami nincs rajta a listán, tegyétek fel! :)
Fontos, hogy az olvasások a megadott időkereten belül történjenek! 
Kommentben kérem az én+könyv linkeket, illetve egy rövid értékelést a könyvről, 1-2 mondatban.
Kellemes olvasást! :)

       Kónya Anikó: Sebesült főnixmadár
című könyvét vittem értékeléssel.
Megkaptam a 284. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése