2016. szeptember 10., szombat

Elég mezei szombat

Szombaton olyan fél 4 körül lett kész a munka.
Hála a jó istennek. Aztán még lehetséges egységesítések szempontjából is végignéztem többször, mert volt, amire emlékeztem, hogy nem voltam benne biztos és egyelőre hagytam, a végén meg már a sok bába között elveszett a gyerek, azaz a sok javítástól nem láttam, amit kerestem. De a végén összejött.

Így aztán a napi első evésem gyakorlatilag estebéd lett, mire még meg is főztem...
Este még megnéztem az első három szám híján a Sztárakadémiát, a múlt szombatit is kb. így láttam.
Szilvi gépezett közben, és mivel érdekli, be szokta kapcsolni nálam a tv-t, hogy hallja. Időnként felugrik, ha valamit látni is érdekesnek tart, a géphez képest ui. háttal van a tv.
Meglehetősen esős nap volt egész nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése