2016. november 19., szombat

Dani jövetelei

Dani itt volt pénteken a tiszta ruháért, s mondta, hogy a héten éjszakás volt, és úgy volt, hogy szombaton is mennie kell. Mivel mégsem, ezért mondta, hogy szombaton fog hozni estefelé almot, miután kialudta magát.
Ez a netezés után mindig későre húzódik, úgyhogy szerencse, hogy az Aldi zárása előtt egyáltalán el tudott menni...
Pénteken még odaadtam neki a sajtszószos-tejfölös húsos makarónit 2 kisdobozzal, valamint visszaadtam az anyakönyvi kivonatát neki is.
Szombaton este 8 után jött is, 2 zacskó 10-10 kg-os alommal, melyet ki is fizettem.
Mivel egyszerre nem tudott több mindent hozni, így hazament és negyedóra múlva újrajött, minek következtében megérkezett a szennyes, valamint Szilvit is felköszöntötte utólag névnapjára némi pénzzel, melyhez gyorsan én adtam képeslapot borítékkal, hogy ajándék jellege legyen már mégis...
Jól eltársalogtunk, barátnő még megvan, és konstatáltuk, hogy nem igaz, de 1 hét múlva meg ő lesz 31 éves... Hát, mit ne mondjak, ez a hihetetlen. Még nekem kéne annyinak lenni! Még most voltam annyi, nekem annyi idős koromban már ő, a kisebb is kétéves volt...
Mindegy, tudjuk, hogy rohan az idő, de ez azért mégiscsak túlzás, hogy ennyire...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése