2016. december 1., csütörtök

Macskás matricák

Mára vártam egy futárt.
Az volt ui., hogy szívességből olvastam-szöveggondoztam egy kb. 120 oldalnyi írást egy ismerősnek, itt a gépben, Wordben. Mi tagadás, volt azért vele munka, de amúgy nem bántam, mert szeretek olvasni, ha nem dögunalom a tárgy. Sőt, segíteni is szeretek, bár azért többnyire kikerülöm az én helyzetemben az ingyenmelót akkor, ha más is akadna, netán programom vagy jobb dolgom; mert azért sokan nem hajlandók tudomásul venni, hogy az én szakmám is munka, amivel régebben pénzt is kerestek emberek, sőt, ebből éltek... Manapság nem divat a korrektúra, főleg pénzt adni érte, maximum úgy, hogy örülhetek, ha a negyedét megkapom annak, amit ér.
Most ezt tényleg jókedvemből vállaltam, de azt mondta az ismerős, hogy mivel tudja, macskás vagyok, válasszak magamnak a Macskaságok netes boltban 5000 Ft-nyi cuccot, így karácsony előtt ennyivel azért szeretné honorálni a gondos munkámat.:)
Ő küldte a pénzt, én pedig rendeztem a neten a vásárlást.Azért arra figyeltem, hogy az ezres futárköltség is férjen bele, így 4600 körül utaltam.
Kb. 3 nap alatt zajlott a rendeléstől a kézbesítésig a dolog, közben nyomon követhettem a küldemény útját. Igazából egy pufis A4 borítékban elfért, tehát szerintem akár postás is hozhatta volna, gondolom, a postaládába is beférhetett volna -- de szerintem most már egyre inkább elterjed a futár, mivel hogy a posta nagyon drága lett. Talán biztosabb, mert értesítőt hagy és a postán átvehető, ha nincs otthon az ember. Míg futár esetén okvetlen otthon kell lenni.

Ezeket kaptam illetve választottam, melyet nagyon köszönök.


Még délután a postás is becsengetett szerencsésen az aktív korú támaszommal.

Diával beszélgettem sokat, aki (nem egyedül) nagyon sajnálja, hogy nem leszek jövőre listatag, mert jó volt velem játszani, és igazán nem sokan voltunk, akik rendszeresen részt vettünk a legtöbb pályázaton, játékon.
Mondta, hogy már decemberben nem akar zargatni, de januárban megolvasnám-e a készülő könyvét.
Nem tudtam neki nemet mondani. Természetesen ez is szívesség. Kevés oldalig (úgy értem, 160 alatt) még elmegy. Ráadásul már küldött nekem e-könyvét ingyen.

Ezen túlmenőleg leszedtem, elrakodtam és megvarrtam a Danira kimosott ruhát, hajat mostam, majd István támogatását is megkaptam. Ja, és megfőztem a toroskáposztát, naggggyon finom lett!
Igazán hasznos napom volt.

1 megjegyzés: