2016. december 7., szerda

Szilvivel tecsózás, FN-ozás


Háromnapos Félix-akció volt a FN-ban. Végiggondolva, még volt kb. 2 hétre szóló Félixünk, de nehogy az legyen már, hogy karácsonykor hova menjünk Félixért!
Úgyhogy ezt ki kellett használni addig, amíg van miből, szóval Szilvivel megbeszéltük, hogy több kéz több cuccot bír, és ma elmegyünk, miután az iskolából hazajött reggel. Elmenetelük után rögtön készülődni kezdtem, és még pakolások, tökölések után úgy 10 körül már alighanem sikerült is elindulni.





Gyalog mentünk, mert Szilvinek nincs bérlete, meg két megálló miatt nem fog jegyet venni sem a "jövedelméből":)))).
Egyébként jó csípős, hideg, --2 fok volt, hogy indultunk. Minden fa ágai ezüstök, nagyon szép egyébként minden.



Én szelektált cuccot vittem, mert útközben akkor már használjuk ki a következő megállónál levő gyűjtőt, Szilvi pedig egy csomó maradék nyitott zacskójú csipszet, kukoricapelyhet, szikkadt almát, szárazkenyeret osztogatott szét a füves-fás részeken -- a varjaknak. Mert van belőlük sooook! És szeretjük is őket.:)
Egyik-másik fához, sőt a placc közepére is vitt szétszórni, a varjak kíváncsian nézelődtek és óvakodtak közelebb. Mi mentünk tovább, előre kíváncsiak voltunk, mit fogunk a nem kevés cuccból látni visszafelé.
Ők egyébként szokták nap mint nap etetni a varjakat már Bencus ovis kora óta, mindig úgy indulnak, hogy van náluk, vagy pedig délután megy a gyerekért úgy az anyja, hogy viszi az eleséget, és köröznek a parkok között...



Először beszaladtam a FN-be, hogy tényleg akció van-e. Mivel ma van az első napja, ezért még akkor kezdték kipakolni az árakat, mintegy EGY árcédula már kint is volt. Nem tudtam, hogy most akkor ez csak arra az EGY fajtára vonatkozik-e? Egy eladó kislányt megkérdeztem, de fogalma sem volt.
Na jó, mondtam, hogy majd visszajövünk, előbb tescózunk egyet, addigra hátha kialakul.:)
Így is lett.
A Tecsó most azért is volt lényeges, mert mindkettőnknek jött kuponlevél. 4 kupont fel tudtam most használni, ami kell is, meg olcsóbb is. Valamint volt benne 300 Ft-os kupon.
Szóval vettem ezt-azt, ami kell; még Haramiának is megvettem az 5 napig is betartó teljes kosztját, ami egy fél grillcsirke. 650 a tecsós klubkártyával... Szilvi viszont nagyon sokáig el szokott tecsózni, mindent végigjár mindig. De ilyenkor nem annyira mozizik, mert tudja, hogy én nem nagyon bírom az ácsorgást, fáj a hátam, később meg a lábam is, és még haza is kell gyalogolni. Ja, és előtte bemenni a FN-ba.

Fizettünk, eljöttünk, élveztük, hogy azért látványosan kevesebbet fizettünk a kuponok által. (Még One macskatáp is volt a kuponok között, a majdnem két kilós annyiért kétszeres akcióval -- ettől tartottam, hogy az akciókat esetleg nem lehet összeadni, mivel az áru amúgy is akciós volt, plusz ott volt a kuponon néhány száz Ft engedmény is, de összeadódhatott! --, mint a 0,8 kg-os.
A kínai kajáldásnál egy adag rántott halat vettem zöldséges rizzsel, hogy otthon egyből tudjak kajálni.
Na, ezek után bementünk a FN-ba, ahol már realizálódtak a dolgok. A legtöbb 12 tasakos dobozoshoz oda volt téve az 1299-es akció. (Az újdonságokhoz, melyféléket még sosem láttam, nem! Azok 1999-ek voltak!) Egyszóval vettünk 6 dobozzal, ezzel szerintem ez volt az idei utolsó macskakaja-vásárlásunk.
De volt még egy fajta akció itt. Amennyiben valaki 5 db különálló tasakos Félixet vesz db/169, az ajándékba kap egy nem túl nagy, de eredeti Félix márkájú Félix-fejet.:))) Úgyhogy ezt is abszolváltuk, és tényleg meglett a Félix-fej!:)) Úgy van rajta, hogy macskajáték. Na persze, hogy az! Úgy kitettem a falra a dönölű makkát, mint annak rendje.


Szóval ez is egy hasznos és praktikus nap volt.
Ráadásul Honesty ebben a látványban élvezte kellemes helyzetét. Megjegyzendő újra, a vasalódeszka kizárólag a macskaságok kedvéért van állandóan nyitva, nem azért, mert termeink vannak arra, hogy szanaszét pakolhassunk mindent.:)) Egyrészt a függöny mögül kifele is tudnak nézni, időnként élvezik a napot (na, nem 40 fokban!), másrészt télen is jó, mert közvetlen a radiátor előtt áll ez a... csak névleg vasalódeszka, mert igazából macskatartó asztal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése