2017. január 9., hétfő

Hörgőgép-helyzet

Hétfő.
Kimostam két géppel a Dani és az én cuccomat. Ágyneműt is húztam, így a világosakhoz legalább nem kellett még egy kört kivárni.
Lassan alakul ez...
Olyan hörgőgép van a mellkasomban, hogy iszonyat. Ijesztő, mint egy asztmás. Egyébként tudom, mi és milyen az asztma, lévén, hogy mindkét gyerekem allergiás asztmás volt és az -- szóval én kapok levegőt emiatt (ha nem kapok, azt is tudom, hogy az a szívem miatt van, e betegségben is előfordult pl. lázas állapotban, mert mint tudjuk, a láz megdolgoztatja a szívet), tehát nem asztma, hanem egyszerűen az egész légzőszervem hurutos. Míg ez ki nem megy mindenhonnan, addig csörömpölés lesz és csaholás.
A Neocitrán jó egyébként, csak a mellékhatások miatt aggódom kissé, ezért nem is veszek be, csak napi egyet. Egyrészt jó forró, tele van C-vitaminnal, felmelegít és kevésbé fázom utána 1-2 órát.
A mellékhatásai pedig, hogy szívbetegeknek, szívritmuszavar, angina pectoris, szívelégtelenség -- tehát pont, amik nekem vannak! -- nem tanácsolják szedni. Továbbá nem hasznos a májra és vesére sem... egyebeket már meg sem jegyeztem.
A Mebucain is nagyon jó, pl. egy sima mezei nátha esetén két nap alatt elvágja a torokfájást.
Na, ezt most nem mondhattam el, egy hétig kellett szopogatnom... és még most is "fogyasztom" esténként, bár fájni már nem fáj, csak ha köhögök; reménykedve, hogy a lerakódást is hátha oszlatná kissé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése