2017. január 20., péntek

Mindennapos péntek

Ma folytatódott a szóadás részemre, és a versírás. Nem egyfolytában írtam, hanem megírtam úgy 3-4 verset, szünet, mert más teendő is van. Aztán így tovább. Még éjfélkor is képes vagyok 3-4 verset megírni.
Így ma 12, abszolút különböző vers is összejött. Örültem neki, én magam sem gondoltam -- pedig régen csinálom --, hogy ilyen jó lesz.

Ma István távránézéssel bütykölte a gépemet, mert sajnos, nagyon belassul időnként, és mostanában naponta legalább 2-3-sor újra kell indítani, mert a film (A szultánát pl. mindig itt nézem, mert István átküldi, ha letölthető) vagy videók sem nézhetők, a játék is, és minden lassú. Az egeren vehető leghamarabb észre, mert olyan késleltetett, hogy az nem igaz.
De persze nem indítok azonnal újra, amit lehet, inkább míg bírom, megcsinálom így vonszoltatva. Viszont filmnézés előtt muszáj; vagy ha rámjön a játék.
Sok mindent frissített, kitakarított és átnézett, ettől függetlenül estére már újra érzékeltem a belassulást.
Hiába, nagyon ráférne már egy áthúzás...

Ma úgy alakult, hogy ahogy visszagondoltam éjféltájt, gyakorlatilag egész álló nap egy kétharmad doboznyi olajos halat ettem némi kenyérrel. Nem volt kedvem semmi egyébhez, de főzni sem. Mikor főzni akartam, akkor Szilvi főzött maguknak -- tegnaptól ment Bencus iskolába, ma pedig délben érte kellett menni, de most mindenkiért globálisan, nem rosszullét miatt --, utána meg elmúlt az éhem...

Bepótoltam december óta a kinti bejegyzéses határidőnapló és Szilvi vásárlási elszámolásai alapján a lemaradásomat, ez is majd egy havi volt... de kell, mert csak így tudok utánanézni a dolgaimnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése